PopCap

Listopad 8, 2009

Historia firmy PopCap to historia gier casual, co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości. Zuma, Bejeweled, czy niedawne Plants vs Zombies (wspomniane już wcześniej na tym blogu) to masowe hity na rynku gier „dla każdego”. Zresztą zestawienie statystyk popcapowych produkcji z grami AAA mogłoby wyglądać dość ciekawie i zaskakująco.

Przekopując się przez artykuły na Gamasutrze, dotarłem do ciekawego archiwalnego wywiadu z dwójką z tej odnoszącej nieustające sukcesy firmy z Seattle –  Davem Robertsem (CEO) i  Johnem Vecheyem (director of operations – cokolwiek to znaczy). CZYTAJ TUTAJ

Pozwoliłem sobie wybrać co ciekawsze cytaty do zapamiętania:

We have this rule that if a game is not fun with programmer art, it’s not going to be fun with polished graphics.

One thing I hear often in the studio, when they’re looking at other games, is: ‘This could have been a great game if they finished it.’”

Does EA even have any QA?

I want the most addictive game ever. I don’t know what it is. We want to make it.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: